Detailed Notes on کمد دیواری

Wiki Article

برای دریافت کاتالوگ به شماره ۰۹۱۲۸۵۰۷۰۰۵ در واتس‌اپ پیام دهید. به علاوه، می‌توانید کاتالوگ ممبران را از لینک‌های کاتالوگ ممبران یا کاتالوگ منبت دانلود کنید.

– استفاده از طرح های شیک و ترکیبی به خانه هویت و اعتبار می بخشد

اگر آشپزخانه کم نوری دارید، استفاده از کابینت‌های براق و منعکس‌کننده نور، مانند کابینت هایگلاس یا پلی‌گلاس، یک انتخاب عالی و جذاب است و باعث می‌شود فضای آشپزخانه‌تان دلباز و روشن باشد.

توجه به فضای جغرافیایی منطقه‌ که خانه در آنجا قرار دارد. (از نظر رطوبت و خشکی هوا)

کابینت ها جزو جدانشدنی از دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. شما بر حسب متراژ و فضای مورد نظر خود کابینت آشپزخانه را انتخاب می کنید.

چنانچه مایل به اجرای طرح های پینترست، اینستاگرام و یا سایت های خارجی هستید، ماچوب توانایی انجام آن، دقیقاً مطابق خواسته شما را دارد.

کابینت‌های فرامید دارای مغز ام دی اف و روکش‌های کره‌ای هستند که علاوه بر زیبایی، بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشند. این مدل از کابینت آشپزخانه نیز قابلیت طراحی دو رنگ دارد. کابینت‌های ملامینه کابینت آشپزخانه با ستون دارای سبک‌ترین روکش هستند. این کابینت‌ها، مغز نئوپان و روکش ملامینه است. روکش ملامینه ضد آب و ضد خش است اما نئوپان نسبت به رطوبت حساس می‌باشد. استفاده از کابینت‌های دو رنگ یک روش عالی و کم‌هزینه برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شود.

تصویر بالا یک طرح بسیار مدرن و شیک از کابینت‌های آشپزخانه به شمار می‌رود. ترکیب رنگ بین کابینت‌ها، رنگ دیوار و کف آشپزخانه ممکن است به نظر برخی از افراد بی‌روح برسد اما این ترکیب باعث توجه بیشتر به جزئیات می‌شود.

تصویر بالا یکی دیگر از مدل‌های کابینت کلاسیک آشپزخانه به شمار می‌رود که دارای نقش و نگارهای بسیار زیبایی است.

رنگ کرم کابینت‌ها گاهی‌اوقات بدون مواد پلی استر انجام می‌شود. ترکیب رنگ کرم با رنگ‌های روشن از حبوبینت بسیار زیادی برخوردار است.

در این مدل از کابینت آشپزخنه طرح کلاسیک از قفسه‌های بسیار زیادی استفاده شده است. این قفسه‌ها در کنار کابینت‌ها علاوه بر زیبایی موجب ایجاد فضای بسیار خوبی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه و همچنین ظروف زیبا در معرض دید می‌شوند.

کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۱۲۷۸۷۱ تماس بگیرید و از کمک متخصصین ما بهره‌مند شوید.

با استفاده از کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک می توان از مزایای بسیار آن استفاده نمود. با آگاهی از معایب آن می توانید انتخابی منصفانه و خاص داشته باشید

– زیبا و انعطاف پذیر بوده و می توان طرح های دلخواه را بر آن پیاده سازی کرد

Report this wiki page